「BLAIR WITCH」のご紹介の続きです。
CHAPTER 2: 道の外れ
道が左右に分かれているので左の道を進み、枝分かれしているところで右の道に行き、その次の枝分かれしているところでは、水たまりのある方に進みます。
水たまりの右側の倒木が重なり合ったようなところで、「マティアス・Kの写真」(犠牲者の写真5/43)を取ります。
バレットを呼びながら、その周囲をしばらく歩き回ります。しばらくするとパニックを起こしてしまいますが、バレットが戻ってきてくれます。彼が走り出すので、その後についていきます。
すると、ジェスから電話が入るので、できるだけ早く電話を取り、彼の後を追いながら会話します。けっこうな距離を追っていると、キャンプ跡に出くわします。ビデオカメラが左の岩に上にあるものの、今はまだ取りません。
ビデオカメラの右横にある枝が敷かれて歩きやすくなった坂を上がり、右から左へと曲がり始めたところで、左の岩の上にある「ヒューバートの写真」(犠牲者の写真6/43)を取ります。
キャンプ跡に戻り、テントの中などを見て回ったら、先ほど取らなかったビデオカメラを取り、カットシーンを見ます。
“Blair Witch” and all logos, characters, names, and related indicia are (R), TM & (C) 2019 Lions Gate Entertainment Inc. All Rights Reserved.
“Blair Witch” game developed by Bloober Team S.A. Bloober Team is registered trademark of Bloober Team S.A. (Inc.) in US and/or other countries. “Blair Witch” game published and distributed by Bloober Team NA. Bloober Team NA is trademark of Bloober Team NA in US and/or other countries. All rights reserved.
Uses the Unreal(R) Engine. Unreal(R) is a trademark or registered trademark of Epic Games, Inc. in the in US and/or other countries. Unreal(R) Engine, (C)1998 – 2019, Epic Games, Inc. All rights reserved.
All other copyrights and trademarks are the property of their respective owners. All rights reserved.
Unless otherwise indicated, the completed “Blair Witch” game is the property of Lions Gate Entertainment Inc. and Bloober Team NA.
Reproduction, modification, storage in a retrieval system or retransmission, in any form or by any means, electronic, mechanical or otherwise, for any purpose, is strictly prohibited without prior written permission.
コメント